Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 decembrie 2015

Seara in care l-am impresionat prin injurare pe Dan Tanasa, eroul de la Marasesti-halta



Motto: „Daca Dan Tanasă n-ar exista, ar trebui inventat!”
     
Cine dracu e Dan Tanasa, veti intreba pe buna dreptate, cum la fel am intrebat si eu azi-dimineata, cand un prieten mi-a trimis un mesaj ca l-as fi suparat rau de tot. Pe cine, ma ?” , am intrebat eu total debusolat; „pe Dan Tanasa, ma”, a venit raspunsul, insotit de un link catre un site care apartine cui altcuiva decat lui Dan Tanasa. Linkul era insotit de emoticoni care sugerau sughitaturi de ras, asa ca am dat repede click sa vad despre ce-i vorba. Asa am dat de o postare care ma avea pe mine ca personaj principal, autorul (ati ghicit, Dan Tanasa) folosind niste clisee invechite, specifice cocalarilor nouazecisti, ca sa faca misto de mine. N-o sa dau link-ul pentru ca nu vreau sa-i fac trafic, dar o sa citez mai incolo integral ce i-a debitat mintea, iar daca vreti neaparat sa vedeti la fata locului cred ca se rezolva cu un search pe Google.
Dar sa revenim la intrebarea care cred ca va framanta, respectiv „cine e, ba asta, pana la urma ?!!”. Pai e un soi de patriot de balci care se lauda ca sta cu coltii in gatul ungurilor de vreo 7 ani incoace, ca a luat nu stiu ce premiu oferit de insasi fundatia lui Voiculescu (ala de-i zice Varanul, e la puscarie si il pupa non stop in cur astia de la antena 3) si, ma rog, alte chestii care il califica drept mare luptator pentru neamul si pamantul romanesc. N-as fi avut nimic cu el si probabil nici n-as fi aflat de existenta lui si de luptele lui cu ungurii si cu dusmanii neamului, daca n-ar fi iesit penibil din anonimat zilele trecute cu o elucubratie care i-a atras multa muie pe Facebook, inclusiv multe accesari pe site-ul „documentat si incisiv din 2008”.

Dan Tanasa aratand cat de bine se asorteaza papionul cu puloverul de lana cu fermoar si geaca de fas (sursa facebook.com/dantanasa.ro)
Ca sa nu mai lungesc vorba si suspansul, e ala care s-a suparat pe RATB ca a schimbat numele statiei de autobuz si de tramvai din „Marasesti” in „Colectiv”. Revolta lui personala nu m-ar fi deranjat nici pe mine si probabil nici pe altii care aveau treburi mai bune decat sa asculte la elucubratiile lui, insa maimutoiul s-a intins mai mult decat era cazul spunand ca la Marasesti, soldatii au murit pentru patrie, iar in Colectiv s-a murit pentru bere. Daca s-ar fi rezumat doar la razboiul lui cu statia de autobuz, nu l-ar fi bagat in seama decat aia care-i aproba orice cacat pe care il debiteaza, iar pentru restul lumii ar fi fost unul dintre sutele de bagatori in seama care si-au dat cu parerea si au venit cu teorii in ultima luna. Asta a simtit totusi nevoia sa bage batul prin gard si sa faca remarca aia cu berea, care nu-si avea rostul in toata peroratia lui tembela iar de aici si-a atras in egala masura multe mui care au venit la pachet cu o gramade de share-uri si implicit cu mai mult trafic pe pagina lui de care nu prea auzise pana atunci cam niciun om sanatos la cap.
E, acum cred ca va aduceti aminte de acest personaj, pentru ca am vazut zeci de share-uri cu postarea lui tembela si am citit zeci de comentarii care ii adresau urari de muie si multe altele asemenea.  Asa a ajuns si la mine basina intelectuala debitata de marele patriot, n-am avut ce face si am citit si ce debitau aia care-i comentau pe pagina, asa ca au inceput sa se acumuleze in mine dracii pe care sigur ca i-ati simtit si multi dintre voi. N-am dat share, n-am comentat nimic tocmai ca sa nu perpetuez mizeria dar deja era FB-ul plin, asa ca am decis sa-i transmit personal autorului sentimentele pe care mi le-a generat trezindu-se vorbind ca prostul si facand remarca aia idioata care nu-si avea rostul. Mai precis, i-am transmis ca-l fut in gura si la Marasesti si la Oituz si la Podul Inalt si pe unde dracu mai vrea el si ca-mi bag ce e de de bagat, in patriotismul lui. I-am urat fara perdea, sigur ca o sa ajunga mesajul direct la el, m-am racorit si a doua zi uitasem total de el.

Asta pana azi dimineata, cand am avut surpriza sa constat ca din tot noianul de mui, si alte urari neaose, romanesti, asa cum ii plac lui, injurarura mea i-a atras atentia in mod deosebit si a decis sa imi dedice o postare speciala pe acea pagina de cacat.
A facut un printscreen cu mesajul, mi-a ales de pe Facebook o poza in care imi dadusem silinta sa arat naspa si o postasem tocmai ca sa arat ca am si eu zile mai proaste   :P  si a scris un articolas demn de um mare jurnalist premiat de Voiculescu, asa cum e el. Ca sa va scutesc sa mai cautati, redau integral opera eroului de la Marasesti (vorbesc de statia de autobuz) care, sincer, mi-a facut ziua mai buna, pentru ca am citit-o de dimineata si am ras de era sa imi inghit proteza. Deci luceafarul national contemporan cu papion si flanel de lana zice asa :

Asta e poza de bulibasa satul pe care marele ganditor mi-a cules-o de pe fb ca sa-si fac lumea o imagine despre cat de naspa e ala care i-a adus afrontul
Chestia din imagine e un bărbat (sau cel puțin așa cred, deși nu sunt sigur). Din motive pe care le bănuiesc dar de care nu sunt sigur, chestia asta mi-a trimis un mesaj pe pagina mea de Facebook. Pentu că producția lui intelectuală e excepțională am decis să fac public mesajul lui. Chestia asta, care are și un nume, Cătălin Țînțăreanu, este de profesie jurnalist și un mare fan al muzicii rock. M-am uitat pe profilul lui de Facebook, un profil public, și l-am putut admira în diferite ipostaze în care rockerul se manifestă. Atât de împătimit de muzica rock este chestia încă a decis că eu merit atenția lui. Și nu oricum, ci printr-un mesaj de rocker. Motivul pentru care am primit acest mesaj este, probabil, legat de faptul că am îndrăznit să critic decizia RATB de a înlocui denumirea stației Mărăsești din București cu denumirea clubului Colectiv, în amintirea victimelor tragediei.
Opinia mea a iritat chestia care, de la nivelul foarte elevat al culturii sale de rocker, m-a pus la punct.
Limbajul acestei chestii este reprezentantiv pentru rockerii din România? Cred că nu! Aștept însă să văd un rocker zdravăn la minte care reacționează la mizeria asta”.

Cativa fani cu creierele netede comenteaza apoi cu remarci clasice de genul „e pasiv sau activ?”, „sa-si faca dus”, un tembel il aduce in discutie si pe Basescu, plus alte glumite care in mod sigur au facut sa le iasa fum pe urechi  de la cat s-au strofocat sa le debiteze. Bonus, trei patrioti cu icoane si steaguri la pozele de profil imi transmit si ei personal pe FB ce i-am transmis eu idolului lor, unul care pretinde ca l-a botezat ma-sa Eliberatorul Natiunii, storcandu-si mintea si debitand chiar o tentativa de poezie care se termina cam asa : „Catalin, mai corcitura, nici doctorii nu stiu ce sa spuna: ce esti tu om sau o muma??? Pan la urma-i dau de capat si vad ca-i un gay ce sta capra. Si-i penetreaza negru brihanu, asta-i adevaratu Cata Tintareanu”.  Normal ca nu poti sa te superi, ca-s oameni cu probleme, pentru ca, la fel ca si delirul mistic, vorbim si in cazul lor tot de o forma de delir care tine de patologia psihiatrica.
Sunt de acord ca gestul de a ma cobori la nivelul lui si de a-i ura futaiuri in gura nu este departe de comportamentul cimpanzeilor care il pupa in cur, dar a fost singura modalitate de a ma descarca de toti dracii pe care mi-i crease acest agarici virtual si sunt linistit in privinta asta, pentru ca vad ca a primit en-gros si de la multi altii, deci nu-s singurul care a ales metoda asta pentru detensionare. Totusi de ce m-o fi ales pe mine sa imi dedice noua lui diaree intelectuala? Oare oi fi avut eu cea mai naspa poza dintre toti care i-au urat de bine si a zis ca pe mine trebuie sas ma faca de ras sau a fost fascinat de complexitatea injuraturii, ca vad ca a tinut s-o reproduca integral.
N-ar fi meritat efortul sa il bag pentru a doua oara in seama, dar am zis ca trebuie sa-i intorc serviciul si sa-i dedic si eu cateva randuri si totodata sa lamuresc lumea ce se intampla in caz ca o sa dea vreodata peste postarea in care ala ma face „chestie”.
Inchei cu acelasi citat al Olgutei Lia Vasilescu, primareasa din Craiova, pe care tribunul cu papion l-a postat la vedere pe blogul pe care se lupta cu ungurii : „Daca Dan Tanasă n-ar exista, ar trebui inventat!”  Si injurat, as completa eu...

Later Edit: Am inteles ca acest suport de papion a fost amenintat cu moartea de unguri, atat de patriot si de erou national e el.  O sursa de incredere din Organizatia Iredentista a Maghiarilor Asasini de Maimutoi, mi-a dezvaluit ca pusesera deja la cale un atentat importiva lui, care a esuat in ultimul moment. Un asasin platit cu un kil de rosii si 10 oua de tara s-a ascuns in sifonierul patriotului asteptand sosirea acestuia acasa, urmand sa se napusteasca asupra lui si sa-l snopeasca in bataie cu o bata de basse-ball gomflabila. Atentatul a esuat in ultimul moment, intrucat asasinul iredentist ascuns in sifonier nu s-a putut abtine si a izbucnit in ras in momentul in care victima a aprut in camera imbracata asa cum se vede in fotografie, cu papion, puloveras de lana cu fermoar si geaca de fas. La auzul hohotelor din sifonier, victima s-a catarat pe lustra si a inceput sa strige dupa ajutor, asasinul din dulap fiind imobilizat de vecini, care i-au si desumflat bata gonflabila, pentru a-l anihila complet.  Asta ar fi una dintre glume...

Later Later Edit Pentru cine nu s-a prins, acest material este un pamflet si trebuie tratat ca atare, personajul central fiind el insusi o gluma proasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu