Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 24 iulie 2013

Concertul Maiden văzut pe Facebook

Asta e, din anumite motive nu am ajuns la Maiden şi cred că nici n-as fi avut ce căuta acolo, din moment ce eu nu am decât un jaf de Nokia C2 şi m-aş fi făcut de tot căcatul dacă l-aş fi scos să fac poze cu el pe acolo. Plus că le făceam de pomană, că n-aveam cum să le urc imediat pe  FB, şi atunci nu ar fi avut niciun farmec. Aşa că am stat acasă, am mai intrat un pic pe FB şi am constatat că se transmitea show-ul în direct, ca la "Fotbal minut cu minut". Chiar a fost ca la meci, numai că nimeni nu şi-a pus pe wall Muie Anthrax sau Muie Maiden, dar a punctat fiecare moment important, ca atunci cand se bate 11 metri sau când  se dă gol.
Am văzut poze făcute din toate poziţiile şi cu tot felul de scule, în multe din ele nu se vedea decât o ceaţă verde-roşie-albastră-portocalie acolo unde bănuiam că ar fi fost scena. Pozele din golden circle au fost cele mai mişto, mai ales că aia care stau în faţă au şi telefoane mai deştepte , nu ca toată pulimea care stă la un kilometru de scenă şi a venit mai mult pentru bere.  Cum spuneam, a fost ceva în gen live text cu poze şi respect foarte mult pasiunea pentru fotografie a celor care au dat nişte bani pe bilet  şi s-au sacrificat umblând cu telefoanele prin aer şi luându-şi înjurături de la aia din spatele lor, pentru ca noi, ăştia care am stat acasă să vedem ce mişto e la concert şi să ne ofticăm.
Când a intrat maiden pe scenă, eu chiar m-am ridicat în picioare de pe scaun, pentru că feed-ul s-a umplut instant de poze şi de exclamaţii ale celor care au aşteptat ani în şir să prindă momentul în care să-si dea check in de la picioarele zeilor heavy metalului.
La fel de interesante au fost şi comment-urile făcute la poze. De exemplu, unul urcă o poză în care se văd patru puncte negre într-un nor de fum verde, cu explicaţia I love this guys. Imediat, alta comentează "Me Tooo ! Yeeeeeeeee!!" apoi completează "noi suntem în partea cealaltă"
La altă poză, alt comentariu, " si eu sunt aici şi e bestial!!" cu vreo 10 like-uri. ...Şi tot aşa până când s-a terminat. Nu ştiu câtă lume a fost dar sunt sigur că pe puţin 500-600 de cretini s-au ocupat tot timpul show-ului cu treburi din astea şi abia dacă au văzut jumate din ce s-a întâmplat pe scenă, arătând, în schimb lumii întregi cît sunt de idioţi. Pentru restul, sper că v-aţi distrat cum
trebuie!! \m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu