Totalul afișărilor de pagină

marți, 27 august 2013

Hemoroizii face bine, dar să nu-i înghiţi

Acum o jumate de oră era să ma fac de căcat în farmacia inimii, după ce am asistat la o fază care mi-a stârnit râsul instant, reuşind în ultimul moment să salvez situaţia, prefăcându-mă că strănut (asta pentru că eram în farmacie, iar un om care strănută aici nu stârneşte suspiciuni; dacă eram la cârciumă, mă prefăceam că m-am înecat). După aia, întâmplarea m-a făcut să reflectez profund la cât de bine face hemoroizii, ajungând la concluzia că nu toată lumea se bucură de beneficiile lor şi să important nu e CE iei pentru o astfel de maladie ci PE UNDE iei. În cele ce urmează, o sa vă prezint faptele şi apoi aştept comentariile voastre pe marginea acestui subiect, să vedem dacă hemoroizii face intr-adevăr bine sau nu.
Prin urmare, acum mai puţin de o oră eram la farmacia inimii,ascultam melodia aia tâmpită din reclamă, care era pusă undeva pe repeat, şi aşteptam să-mi completeze alea o reţetă kilometrică ( nu era pentru mine, deci don't worry sau don't be happy, după caz). În timpul ăsta, la ghişeul de alături vine un moşuleţ încărcat de bagaje, scoate şi el o reţetă şi se pune pe aşteptat, ca şi mine. După ce îi aduc alea medicamentele necesare, moşul găseşte de cuviinţă să facă o întrebare. De aici a urmat conversaţia care era să mă facă să-mi sară mucii din nas, apoi m-a pus pe gânduri, conversaţie care a sunat cam aşa:

Moşul:  Aveţi cumva şi medicamentul ăla de la televizor, Hemoroiaşii sau Hemoroieşii, nu ştiu cum îi spune exact?

Farmacista:  A, de HemoroEasy (a se citi "hemoroizii" n.r) spuneţi. Da, avem. (Se întoarce spre raft, şi ia o cutie în care tineau hemoroizii). Ăsta, da?

Moşul ia cutia, o studiază cu atenţie şi apoi certifică faptul că asta căuta: Da, ăsta e ăla din reclama de la televizor.  Sunt tot supozitoare?

Farmacista: Nu sunt tablete.

Moşul: Aha... Deci se iau pe gură ?

Farmacista: Da, sunt cu administrare orală. Doriţi?

Moşul: Nu.

A fost momentul în care am început să "strănut" cu convulsii, în timp ce Stela Popescu şi Arşinel continuau să cânte " cântecul lor preferat, cîntecul lor neuitat, şi anii ce s-au scurs ieeeieeee" (Cargo-Povestiri din Gară, pentru cine nu ştie). Abia acum m-am potolit din râs, după ce am rânjit ca un cretin pe tot drumul spre casă şi încep să mă gândesc că hemoroizii ăia nu face bine la toată lumea. Omului ăsta, de exemplu, am avut impresia că i-a provocat repulsie. Cum să iei în gură aşa ceva, şi să mai şi înghiţi?Păi dacă ai o problemă în cur, tot acolo trebuie să îţi bagi si leacurile. Producătorul medicamentului respectiv ar trebui să ţină seama şi de acest segment de consumatori şi să scoată pe piaţă şi varianta pentru băgat în cur. Că doar HemoroEasy e pentru hemoroizi, nu pentru amigdale, ce dracu!!!
Parcă şi vad reclama la noul produs:
"-Hemoroizii se înghite?
 -Nu, hemoroizii se bagă în cur! Avem toate mărimile!
-Dati-mi de calibrul 20 de milimetri. Cu tot cu cutie, o bag şi p-aia că face bine!
HEMOROEASY, UN MEDICAMENT SĂ ŢI-L BAGI ÎN CUR

dacă apar reacţii adverse, adresaţi-vă medicului, să vi-l scoată cu forcepsul sau să vi-l tragă cu aspiratorul"

Bă, deci am dreptate sau am înebunit de-a binelea???!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu