Totalul afișărilor de pagină

joi, 10 aprilie 2014

Pe bune sau legenda, eu am ras de m-am rupt



Am auzit azi o poveste care m-a zguduit de ras si care ma impiedica si la ora asta sa-mi las in jos colturile gurii, chiar daca asta imi confera o expresie de tampit, sau, in cel mai bun caz, de drogat incuiat in magazia cu cocaina.
Povestea ar fi fost relatata de protagonistul principal iar la urechile mele a ajuns, cum s-ar zice, la mana a doua, repovestita cu ocazia evocarii personajului, care din pacate, nu mai este printre noi de ieri.
N-am reusit sa inteleg daca e o legenda sau daca chestia asta s-a intamplat pe bune dar un oarecare sadism latent din sufletul meu pur ma face sa imi placa sa cred ca a fost for real.
Personajul, medic urolog, obisnuia sa povesteasca cum statea intr-o zi in cabinet, ceva mai prost dispus iar la un moment dat aude o bataie in usa, dupa care unu' intra timid si-i da buna ziua. Dialogul infiripat ar fi cam urmatorul, vorba vine, dialog, ca ala, saracu', n-a apucat sa spuna prea multe :
-Buna ziua, ma scuzati ca va deranjez, ma puteti primi doua minute?
-Hai dom'le, treci incoace, nu te mai codi si pune mana si da-ti pantalonii jos!!!
-Ce sa fac?  
-Da-ti dom'le pantalonii aia jos; Ce, vrei sa ti-i dau eu ??
-Pai...
-Lasa dom'le rusinea si da-ti pantalonii jos ca esti la doctor aici. Hai mai repede ca mai am si alte treburi azi!

Asta, timid si bulversat, asculta de sfatul medicului si se lasa in curu gol si-n camasa. Pana sa-si dea seama ce urmeaza sa se intample, doctorul deja il aplecase peste birou isi trasese o manusa pe mana si ii infipsese un deget in cur ca sa-i verifice prostata. Bietul om a suportat cu stoicism sa fie cautat in cur timp de cateva minute, iar in cele din urma doctorul si-a extras degetul din interiorul sau si i-a zis ca poate sa se imbrace.
-Eu nu inteleg de ce-ai venit la mine, ca ai prostata sanatoasa si poti s-o mai duci asa 20 de ani de acum incolo...
-Pai, stiti, i-ar fi raspuns asta in timp ce isi strangea cureaua, eu am venit sa ma interesez ce face tata, ca l-ati operat ieri...
-Pi de ce dracu n-ai  spus dom' le asa de la inceput? Ma faci sa-mi pierd timpul cu matale.
-Eu am incercat, da'm-ati luat prea repede...
-E, lasa. Te-ai ales si mata cu o consultatie gratis din partea mea. Acum macar stii ca esti sanatos.
Ma opresc aici ca deja iar m-a apucat o criza de ras. Deci daca mai mergeti sa va interesati de vreo ruda internata in spital (doamne fereste!!), aveti grija cum puneti problema!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu